Friends Forever

[audio:teman.poke]

kawan-kawan Ammi yang terbaik yang pernah Ammi kenal… hari tu lacturer Ammi saja nak ambil gambar kenangan untuk group Ammi.. so apa lagi kami pun posing laa bagai nk rakkk… al-maklum laa.. dah nak cuti semester ni.. ada jugak la gambar-gambar kenangan.. heheh… Ammi sangat beruntung sebab dapat kawan-kawan yang sangat ambil berat pasal pelajaran Ammi.. Ammi terima kasih banyak-banyak kat diorang.. love u all so much.. orang yang Ammi maksudkan tu ialah Muzaiyana, Zulkifli, Fatin & wawa… kawan-kawan lain pun ada bantu jugak tapi tak sebanyak diorang ni.. jangan marah ek.. Ammi cakap dari hati Ammi jeee…

classmate

ni la classmate Ammi.. depan skali tu Ammi & Zul.. blakang dari kiri tu Wawa, Yoges, Shima, Ain, Yana, Fatin, Vasugi… yang blakang skali dari kiri Izzati, Ain….

Classmate 2

Depan skali tu la Lacturer Ammi… Cik ayuni nama dia.. dia ajar classmate Ammi Biokimia Klinikal 1 & Praktikum Immunohematologi Klinikal 1… dia ajar memang best… Markah lebih ye cik Ayuni…hehe..

classmate 3

Antara kawan-kawan Ammi yang baik, bagus and scorer… keep it up..

Tags: , , ,

2 responses to “Friends Forever”

  1. ayuwana ayunie says :

    amboi..cubaan melobi nampak..pekes..xde2..saya xmakan bodek..saye makan nasik k..hehe=p

  2. Ammi says :

    [Comment ID #22 Will Be Quoted Here]

    hahaha.. cubaan gagal… x pe xpe… lain kali cuba lagi..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: