Buka Puasa @ Sogo

Merdeka!! bukan Hari Kemerdekaan Negara ye.. tapi hari kemerdekaan untuk warga PTPL… hehe.. cuti sem dah mai dah… so ramai kawan-kawan Ammi yang dah balik kampung nak beraya…

Untuk kesempatan itu.. kawan-kawan terbaik Ammi ajak berbuka puasa di Shopping Complex  Sogo Kuala Lumpur… sebelum diorang pulang ke kampung masing-masing… ada yang nak balik Penang, Serawak & Surabaya Indonesia.. hoohhh… jangan main-main.. international tau.. hehehe… lepas bebuka tu Ammi gi JalanTunku Abdul Rahman atau nama glamour dia Jalan TAR.. teman kawan Ammi si Atien tu nak beli baju raya..

p/s :

Gambar Kurang Kualiti sebab tak bawak kamera & guna kamera HP je.. nak jadikan bahan bukti..

Zul & AmmiAtien & Muzaiyana

Kami berempat je yang gi sana… yang kat atas tu Zulkifli & Ammi la ye.. gadis-gadis yang kat bawah tu plak Atien & Muzaiyana… masa ni dah book tempat awal-awal dah.. sebelum jam 6 petang dah ada kat meja.. ehehe.. makanan pun dah sedia dah nak di makan.. cuma tunggu azan je belum lagi..

jus

Air jus buah… Jus Oren & Jus Tembikai… kalau korang perasan ada satu gelas tu air jus dia kurang… separuh je.. oik oik!!.. bukan tak puasa ek… tapi air tu tak de ais..  Buah Oren semata-mata..

sizzling meesizzling mee2

Ammi order Sizzling Yee Mee with Chicken & Mushroom.. air Ammi pulak Orange Juice.

DSC00025menu atien

Atien pulak makan nasi berlauk… Nasi Putih with Benday, Sambal Sotong, Sayur, Sambal Belacan dan Air Tembikai.

menu Yana

Muzaiyana makan nasi putih jugak dan kalau tak silap Ammi lauk yang dia  ambil ada Sambal Belacan, Ubi, Daging, Sayur dan Air Jus Oren tanpa ais.

menu zulmenu zul

Zulkifli pun makan nasi putih jugak… tapi Ammi tak perasan la dia ambil lauk apa… cuba korang tengok.. agak-agak lauk apa tu ek… yang Ammi perasan ada Sayur & Sambal Belacan.. air pulak Jus Tembikai..

Yon Tau Fuyong tau fu

Ada makanan sampingan… heheh.. yang ni Zulkifli yang belanja.. dia belanja makan Young Tau Fu.. dua pinggan..

p/s : Yong Tau Fu kat Sogo KL ni sedap… tak rugi kalau beli.. so beli la

Popia Crspy

Lagi satu dessert yang Zul belanja ialah Popiah Crspy… hohoh.. ni pun sedap jugak.. banyak jugak Ammi makan.. dah kenyang.. apa lagi balik la..

Tags: , , , , , ,

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: