Archive | September 2009

Warkah Hari Raya 2009

Hujan feat Raihan : Salam Aidilfiti Ayahanda & Bonda

[audio:bonda.poke]

Dah raya sakan baru nak wish raya ek.. tak patut tak patut… nak buat macam manakan, Ammi sibuk collect duit raya.. haha… Sempena bulan Syawal ni Ammi nak bagi kepada semua kawan-kawan Ammi & korang-korang sume Pantun Hari Raya mengikut longhat negeri masing-masing.. hehe.. untuk Sabah & Serawak tak sempat nak karang, bak kata penulis tu la.. ekek..

p/s : pic ni kecik.. tak dapat nak baca… kalau nak… downlod dulu la pic ni.. pstu tengok kat PC masing-masing ye… hehhe

pantun

By the Way.. pada kesempatan ini.. bulan baik ni.. Ammi menyusun 10 jari memohon ampun & maaf kepada semua yang Ammi kenal dan mereka-mereka yang mengenali Ammi.. kalau tak kenal tu tapi terasa hati jugak nak buat macam manakan… tu syok sendiri (SS).. tak dapat nak tolong…

SELAMAT HARI RAYA.. MAAF ZAHIR & BATIN..

Advertisements