Pameran Seni Menghina Islam

Apa yang Ammi nak tunjukkan ni adalah satu perkara yang sangat la menghina Islam ketika berlangsungnya satu pameran seni di Sepanyol.. Ammi pun tak faham la.. Kita Tak usik atau ganggu apa-apa pun sensitiviti agama diorang.. tapi diorang tak pernah jemu-jemu merancang menghina dan cuba nak menjatuhkan islam..

Kenapa diorang buat macam tu??

Kenapa agama lain diorang tak hina macam agama islam??

adakah mereka buat macam ni sebab dah tahu islam tu benar jadi tak boleh terima hakikat ??

atau pun…

kita sendiri yang tak sayangkan agama kita sehingga terjadinya mcam ni…??

jadi fikir-fikir dan renung-renungkan laa…

pic 1

pic 2

Tags: , , ,

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: