Taman Rimba Ampang lagi!!!

Dulu tempat piknik ni memang terkenal dengan nama BUKIT BELACAN… tapi lepas di upgrade tempat tu menjadi lebih indah.. hahaha.. ayat tak tahan… ok sambung2… Nama tempat tu ditukar menjadi Taman Rimba Ampang…. kali ni Ammi tak pergi dengan kawan2 kolej Ammi tapi bersama kawan2 berkualiti Ammi.. Abah, Yepan dan Naju tak de apa pun just Ammi ber BBQ dan mandi2 sungai… so tengok la sendiri…

Tempat  :

  • Taman Rimba Ampang (berdekatan Ampang waterfront dan Carrefour Ampang)

Bayaran Masuk  :

  • RM1.00 (Per head)

Tempat Parking disediakan  :

  • Disediakan (tapi tak boleh bawak masuk ke dalam)

Menu Ammi  :

  • Kentang Panggang + Butter, Ayam Perap Rempah, Kambing Marinate, Sausage Keju, Jeruk Buah, Minuman

Klik :

PENGINAPAN DI KUALA LUMPUR

17042010661

DSC_3348

Naju

DSC_3349

DSC_3354

DSC_3397

DSC_3377

Ayam Merenek

DSC_3394

17042010674

17042010673

17042010668

17042010669

Tapi Korang kena jaga-jaga sebab kat Taman Rimba ni ada pencuri klass atasan.. korang kena pantau selalu barang-barang penting dan makan korang… nak tau siapa.. tengok kat bawah ni…

untie monet

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

2 responses to “Taman Rimba Ampang lagi!!!”

  1. naimah says :

    nak tanya,kalau dari lrt ampang ke taman rimba ni berapa ringgit?

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: