Kuala Abang @ Terengganu Part 6

Before this Ammi ada cerita pasal Pantai Kemasik.. so hari ni Ammi nak cerita sikit pasal Kuala Abang… Pantai Kuala Abang ni berada di Terengganu.. tak jauh pun dari Pantai Rantau Abang… dekat je.. biasanya korang akan jumpa Kuala Abang dulu la.. lepastu baru jumpa si Rantau Abang ni…

Ammi tak nak berceloteh panjang-panjang.. entry kali hari ni just nak tunjuk Pantai yang tak kurang hebat cantiknya di Kuala Abang ni…  Laut dia sangat jernih dan biru sampai boleh nampak batu-batu yang ada kat dalam pantai tu..  jom tengok sama-sama…

1

2

8

3

465

7

Cantikkannnnnnn!!!!

Tags: , , , , , , , ,

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: