Tahun Ni Aidilfitri Di Penang

Sebelum sebelum ni Ammi just raya di KL je.. memang bosan… lepas balik solat raya je makan lauk mauk raya.. harus la kann…  lepas tu terus tukar baju pastu karaoke lagu raya siti nurhaliza..  lepas tu tengok TV.. dah penat tido… itu lah rutin raya Ammi sejak 2 3 tahun sebelum ni…  so… aidilfitri 2010 ni  agak bermakna buat Ammi sebab telah membuatkan Ammi berkumpul kembali bersama saudara mara Ammi yang dah sekian lama tak jumpa.. rindu tidak la terkata…  so untuk mengingati kampung Ammi yang dah lama tak jenguk.. Ammi tepekkan sekeping gambar rumah tok dan arwah tok wan Ammi..Rindu rindu rindu!!!

Di pagi raya.. Ammi tetap sempoi je pakaiannya.. huhuhu…  malas nak melaram laram…

Tags: , , , , , , , ,

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: