Dataran Lang @ Langkawi Part 6

Sebut pasal Langkawi je.. semua orang tau pasal Dataran Lang Langkawi ni kann.. so Ammi tak mau cerita panjang lebar.. citer sikit-sikit je.. heheh

actually Dataran Lang ni tak jauh pun dari Jeti Langkawi tu hahh… jalan kaki je dah sampai…  so tengok la picture yang Ammi letak ni.. mana la tau boleh bagi petunjuk kat korang nanti kan… hehe

jambatan merah ni memang bersebelahan je dengan Jeti Langkawi.. dari jambatan ni korang dah boleh nampak dah Dataran Lang tu..

Masa ni Ammi datang waktu pagi… matahari tengah nak naik.. so tak panas sangat… orang pun tak de.. so boleh la korang posing gaya2 aneh yang korang nak… hehe..

lepas lepak2 kat dataran ni… Ammi bertolak ke Haszlina Homestay..

Tags: , , , , , , ,

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: