Buah Tangan Merisik

Siapa merisik??? Ammi ke???…… teringin la jugak nak pergi merisik.. tapi tak ada calon yang sesuai lagi… hehehe… 

sebenarnya bukan Ammi yang pergi merisik.. tapi sepupu Ammi yang pergi merisik… 

Entry ni khas untuk sepupu Ammi Nor Izwan Mohamad.. tahniah di atas majlis merisik pada 25hb Dicember 2010 ahad.. yang berlangsung di rumah perempuan yang bernama Diha di Klang..

 

Buah tangan dari pihak perempuan…

 

 

 

Buah tangan Buah-Buahan dan Cup Cake

Tags: , ,

4 responses to “Buah Tangan Merisik”

  1. Epan says :

    Xde gamba org yang dirisik dan perisik? wah macam spy. Hahahaha. Apeasl jadi perisik.

  2. Ammi says :

    gambar si merisik tu ada… yang jadi perisik tu x dak.. kenapa perisik.. ??? macam horror la pulak…

  3. Epan says :

    Tukang risik = perisik? hahahaha. Gile fail BM aku

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: