Terima Kasih~~ (n_n)

Ribuan penghargaan terima kasih Ammi ucapkan pada abang Nik Wildan & abang Bob unutk hadiah phone Nokia 1280 ni…

Ribuan Terima Kasih sekali lagi

Tags: , , , ,

10 responses to “Terima Kasih~~ (n_n)”

  1. abg bob says :

    Sama2 ammi..ucapan terima kasih ni sepatutnya diberikan sepenuhnya kat abg nik..abg hanya jalankan tugas untuk sampai kan HP ni kat ammi jer..hehehe..he’s a very nice guy yang abg pernah kenal..

  2. Ammi says :

    abg bob.. oo ye ke… heheh… terima kasih kerana telh menjalankan tugas.. kikikiki~~~ thanx ya.. visit2 la slalu blog Ammi ni…

  3. hasmi says :

    waaa…..sonok dpt hp bru! kte xpenah dpat pon..kene bli sndrik haaaaa….

  4. Ammi says :

    hasmi… memang x pernah dpt… ini pertama kali dapat hadiah hp ni.. x pernh pon beranagn nak dapt hadiah mcm ni.. hahah… thanx to allah sebab bagi rezeki kat ammi…

  5. hasmi says :

    haha…bgos la ammi bersyukur..t rezeki mkin murehhh..mane taw dpt plak adiah kilang tepon..nah amek ko hehehe

  6. Ammi says :

    hasmi..
    kan~~ kalau dapat kilang, ammi cari org yg x de keje tu kerje dengan ammi pulak… hehehe

  7. hasmi says :

    hiiii~ pandai jew…bgus la kn…niat nk tolong org2 kt luar tu huhu…bgus2…doakan ammi jdi menteri…xke maju msia t huhu

  8. Ammi says :

    x de la sampai nk jadi menteri… di beri kelebihan rezeki wang ringkit pun ok… pun dapat tolong orng bayak… heheh

    amin amin amin~~ masin la mulut hasmi tu..

  9. hasmi says :

    haha bgus2…mintak ammi jdi menteri pelajaran…bgi pengajaran kt menteri len bgi memajukan msia hahaha

  10. Ammi says :

    hahah.. LoL…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: