Aku & Kerja~~

Tahun 2012.. adalah tahun di mana saya berhijrah dari kisah lama kepada kisah baru… senang cerita tutup buku lama dan buka buku baru.. banyak sangat hal yang terjadi pada diri saya sejak November 2011… cerita gembira.. cerita sedih.. semuanya saya simpan sebagai kenangan…

sampai la saya memulakan career saya di tempat kerja baru sebagai Academic Caunselor.. dimana tu?? tak perlu la saya beritahu.. cukup sekadar saya, keluarga dan kenalan terdekat jer yang tahu..

ni semua officemate saya… team yang memang best… Ketua saya sangat baik dan selalu bagi semangat kat saya.. dia juga merangkap mentor saya.. memang sayang sangat kat team ni…

saya nak ucapkan terima kasih kepada semua officemate saya yg tak putus-putus layan karenah saya yang kadang-kadang gila tak betul ni.. hehe..

tahun baru.. semangat baru.. azam baru… kenalan baru.. pengalaman baru yang mematangkan aku.. (n_n)

2 responses to “Aku & Kerja~~”

  1. cikyong says :

    wehuuuu~~semangat!semangat!

Leave a Reply

