HBN 2012 @ AKAN DATANG!!

Kalau Sebut Nasyid jer, semua orang pun tahu… ingat nasyid mesti ingat agama.. bagus la kan… ia salah satu medium yang mengingatkan kita pada tuhan yang esa… dalam kita leka dengan dunia ni, rohani kita juga perlukan makanan supaya ia hidup subur seiring dengan Duniawi…

kalau kita tengok, pada zaman Milllinium ni, irama nasyid juga dah semakin kian berkembang pesat sehingga la ke tahun 2012 ni.. nasyid dah mula diterima orang ramai bermulanya dengan kumpulan Raihan dengan album PUJI-PUJIAN….  tak macam dulu… sebut nasyid jer semua lari… macam nak jumpa hantu jer.. padahal nak jumpa benda yang membawa kita pada agama… haishhh~~ sedih…

di pendekkan cerita, pada tahun 2012 ni akan muncul sebuah lagi album  kompilasi terbaru yang akan dipasarkan dalam bulan Jun 2012 ni…  dalam album ni akan menampilkan 12 artis baru yang terdiri daripada kumpulan dan juga solo dari dalam Malaysia dan juga dari Indonesia… dalam album ni juga menampilkan pelbagai jenis Genre Muzik… dari jenis muzik tak berapa nak moden sampai la yang jenis moden…

jadi nantikan kemunculan Album Kompilasi HBN 2012 tak lama lagi….

 

 

HBN 2012 … akan datang…..

 

 

lirik dan lagu di dalam album ni adalah hasil daripada nukilan daripada artis-artis HBN sendiri dan juga hasil nukilan Hafiz Masri a.k.a Kumpulan Masrie…. dan  susunan muzik oleh Komposer Din Haniffa ak.a Din As-salam… 

jadi.. nantikan kumunculan kami semua tidak lama lagi…. sokonglah dunia insudtri nasyid..

 

HIDUP NASYID… HIDUP AGAMA..HIDUP JIWA..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tags: , , , , , , , , , , , ,

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: